27.6.14

Liebster Blog Award


Hej, na początku strasznie przepraszam za długą nieobecność obiecuję, że w następnym tygodniu rozdział pojawi się na pewno <3

Nie wierzyłam jak zobaczyłam komentarz od Pauli, zostałam nominowana do Libster Blog Award.

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował''.


Pytania, które otrzymałam:
1. Prowadziłeś/aś wcześniej jakiegoś bloga?

Tak, chyba nawet 3 :) dwa prowadzę nadal <ten oraz ten> a w najbliższym czasie zaczynam przygodę z grafiką na http://summer-graphic-school.blogspot.com/

2. Skąd wziął się pomysł na Twojego bloga?
Pomysł spłynął do mnie tak naprawdę znikąd. Czytałam sporo blogów i jakoś na żadnym nie znalazłam takiej trudnej tematyki. Pomyślałam, że warto spróbować :)

3. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Moje marzenie? Tak naprawdę to nadal być szczęśliwą <3 A pomagają mi je spełnić moi przyjaciele <3 Kocham was idioci :)

4. Co lubisz robić najbardziej?

Śmiać się, czytać, słuchać muzyki, grać na pianinie, pisać <3

5. Twoja ulubiona książka?

Jak dotąd seria Dary Anioła Cassandry Clare. Ale prawda jest taka, że kocham wszystkie książki jakie dostaną się w moje ręce :) 

6. Masz rodzeństwo?

Tak :) Młodszego brata

7. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a?

Paryż z osobą którą kocham <3

8. Twoja ulubiona piosenka?

Smells like roses - James Arthur, Tom Odell- Another love

9. Co zawsze poprawia Ci humor?

Spotkania ze znajomymi i jego głos :P

10. Masz jakieś motto?

Troszkę wulgarne ale pomaga "Nie oglądaj się za siebie, bo ci z przodu ktoś przy*ebie" 

11. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

Król lew <3



Moje pytania:
1. Jaka piosenka sprawia, że czujesz, że możesz zrobić wszystko?
2. Czy masz osobę, którą pomimo wielu sprzeczek i tak będziesz zawsze kochać?
3. Czy twój główny bohater odzwierciedla twój charakter?
4. Wolisz czytać książki pisane z perspektywy męskiej czy żeńskiej?
5. Ile blogów skończyłaś/ zamierzasz skończyć?
6. Kto jest twoim ulubionym aktorem?
7. Masz film, który nie znudzi ci się nigdy?
8. Ile blogów czytasz?
9. Masz motto życiowe?
10. Jakie uczucia kierują tobą kiedy czytasz własne prace?
11. Co byś zmieniła gdybyś miała okazję cofnąć się w czasie?


Osoby nominowane:
1. Audrey z bloga http://newmagicalstory.blogspot.com/
2. Aithnne Jaretta z Cyrku Potępionych
3. KaroUro i lubiemasło z The Fall- upadek
4. Hayley oraz Hope(każda odpowiada oddzielnie) z Don't Fight With Your Destiny
5. Fallen z Unfulfilled dreams of a fallen angel
6. Ress z The First Avenger
7. Latte z Be Strong
8. Edyta S z Archangel and Angel
9. Victim z Każdy ma swój świat
10. Izzy z Dancing all alone to the sound of an Enemy's song
11. Mammon z Żyjący w cieniu

Chciałabym bardzo podziękować wszystkim, którzy czytają tego bloga <3 mam nadzieję, że jeszcze tu wpadniecie :c przepraszam jeszcze raz za tak dużą przerwę. dzisiaj zaczynam pisać <3 

Chciałabym również pozdrowić Filipa <3 Mojego najukochańszego przyjaciela, który bardzo mnie motywuje do pisania <3 
Drugi dedyk wędruje do Fartuszka <3 Kocham cię wiesz? <3 

1 komentarz:

  1. W naszym katalogu znajduje się ponad 100 blogów, Czy mogłabyś sprecyzować, w jakiej kategorii znajduje się Twój blog? Wtedy wprowadzę zmiany :)
    Pozdrawiam, [sowi-przyladek.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

LAYOUT BY JANE